Rynek zachodni dla SEO to przede wszystkim Unia Europejska, USA, Wielka Brytania, Niemcy, Australia i inne kraje rozwinięte. W tym artykule otrzymasz odpowiedzi na pytania jak wypozycjonować stronę w języku angielskim lub w języku niemieckim wykorzystując promocję SEO w wynikach organicznych. Pozycjonowanie takiej witryny w rzeczywistości nie różni się od promocji witryny w języku polskim, ale istnieje kilka subtelności, które pomogą promować taką witrynę szybciej i za mniejsze pieniądze.

Główne wyszukiwarki, które zapewniają lwią część ruchu organicznego dla Niemiec i Wielkiej Brytanii to Google, Bing i Yahoo. Wśród nich oczywiście Google ma największy potencjał do jej przyciągnięcia. Dlatego warto opracować strategię promocji stron za granicą pod kątem wymagań wyszukiwarki Google.

Pomimo faktu, że wyszukiwarka jest w zasadzie taka sama, cechy SEO dla każdego kraju zachodniego są inne. Promując stronę internetową na Zachodzie, należy być przygotowanym na lokalne reguły gry. Jest to ważne, jeśli zdecydowałeś się na działalność międzynarodową i oczekujesz, że przyciągniesz płacącą grupę docelową z Europy, USA lub Kanady. To będzie dodatkowa wartość gdyż wiele osób w USA mówi po angielsku lub ma pochodzenie niemieckie.

KTO NADAJE SIĘ DO SEO W NIEMCZECH?

Promocja strony internetowej w Niemczech ma swoją specyfikę ze względu na inną mentalność, warunki rynkowe i język. Ma jednak te same zalety, co SEO w każdym innym kraju: większe zaufanie użytkowników niż w innych kanałach promocji, zdobycie gorącej grupy docelowej, niski koszt pozyskania leadów. Dzięki stałemu wzrostowi pozycji strony w czołówce, wzrasta liczba odwiedzających, a co za tym idzie przybywa klientów, zamówień i zysków biznesowych.

Oferujemy poprawę obecności w Internecie zarówno firmom już obecnym na rynku niemieckim, jak i tym, które dopiero rozpoczynają działalność. Pracujemy w języku niemieckim, angielskim, polskim i innych językach.

Niemcy mają dużą grupę odbiorców przyzwyczajonych do zakupów w internecie: 62,4 mln osób powyżej 14 roku życia ma dostęp do sieci. Stanowi to 89,8% ludności kraju. Pozycjonowanie i promocja Twojej strony w Internecie pomoże pokazać i sprzedać Twoje produkty i usługi tej grupie odbiorców. Ze względu na masowe wykorzystanie reklamy kontekstowej w Niemczech i wynikającą z tego dużą konkurencję w niej, wysokie koszty kliknięć i ofert, SEO jest najbardziej opłacalnym kanałem przyciągania użytkowników na stronę internetową.

KOMU POTRZEBNE JEST SEO W ANGLII

Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO pozostaje skutecznym narzędziem rozwoju biznesu online. Wdrożenie dobrze przemyślanej strategii zwiększa pozycję zasobu w wynikach wyszukiwarek, a tym samym zwiększa jego oglądalność. A dzięki dobremu współczynnikowi konwersji, wzrasta liczba klientów i zyski. Wpływa to pozytywnie na reputację firmy, dzięki czemu poziom zaufania użytkowników stale i systematycznie rośnie, a koszt każdego pozyskanego klienta maleje.

W Wielkiej Brytanii mieszka 65 milionów ludzi, a 89,9% populacji to aktywni użytkownicy Internetu. Nic dziwnego, że konkurencja na rozwiniętym rynku brytyjskim jest dość duża. Promocja strony internetowej w Anglii pomaga zarówno lokalnym firmom jak i międzynarodowym przedsiębiorcom zdobyć pozycję na rynku online. Przyda się również tym, którzy zdecydowali się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej od podstaw. Specjaliści ds. promocji wezmą pod uwagę preferencje brytyjskiej grupy docelowej w zakresie „upchania” strony oraz wymagania wyszukiwarek, aby uczynić zasób atrakcyjnym.

Z tego artykułu dowiesz się

  • jak wypromować stronę w języku angielskim;
  • jak wypromować stronę w języku niemieckim;
  • Jaka jest różnica między pozycjonowaniem strony angielskojęzycznej a polskojęzycznej;
  • Jakie linki umieścić na stronie anglojęzycznej i niemieckojęzycznej;
  • na co należy zwrócić uwagę przy SEO strony w języku angielskim i niemieckim.

Jak rozpocząć promocję stron internetowych za granicą?

Promocję witryn anglojęzycznych można podzielić, podobnie jak witryny w języku polskim, na główne etapy:

  1. Wewnętrzna optymalizacja SEO strony anglojęzycznej:
  • Dobór słów kluczowych w języku angielskim lub opracowanie anglojęzycznego rdzenia semantycznego ;
  • Stworzenie poprawnej struktury strony w oparciu o rdzeń semantyczny ;
  • Pisanie tytułu i opisu metatagów w języku angielskim;
  • Pisanie unikalnych tekstów SEO w języku angielskim ;
  • Tworzenie nowych stron docelowych na tej podstawie. jądra;
  • Klejenie zduplikowanych stron witryny;
  • Konfigurowanie indeksowania stron witryny w pliku robots.txt;
  • Przesyłanie stron do Google w celu zindeksowania za pomocą mapy witryny sitemap.xml;
  • Dodanie bułki tartej do wyświetlenia w wyszukiwarce;
  • Sprawdzanie tagów h1-h6 na wszystkich stronach serwisu;
  • Sprawdzenie strony pod kątem ewentualnych błędów na liście kontrolnej ;
  • Dodanie strony do Google Webmastertools i wyeliminowanie w niej wszystkich błędów;
  • Znalezienie innych możliwych błędów SEO i ich naprawa.

Ogólnie rzecz biorąc, w pierwszym etapie prac konieczne jest wykonanie dużej ilości pracy, od której będzie zależał wynik w procesie promocji strony anglojęzycznej. Pierwszym etapem jest przygotowanie serwisu do promocji lub optymalizacja serwisu pod słowa kluczowe.

  1. Wprowadzanie zmian w serwisie w celu poprawy konwersji i użyteczności serwisu:
  • Wdrożenie funkcjonalności czatu online na stronie;
  • Implementacja funkcji zwrotnych w 1 kliknięcie;
  • Opracowanie formularzy zamówień i koszyka strony;
  • Analiza obszaru kliknięć menu i innych elementów strony;
  • Usunięcie informacji kontaktowych na pierwszym ekranie serwisu;
  • Dodanie korzyści, wysyłki, zwrotów i gwarancji;
  • Sprawdzenie witryny na liście kontrolnej użyteczności witryny.
  1. Promocja strony przez zewnętrzne wieczne linki do artykułów i linki do tłumów
  • Pisanie unikalnych artykułów w języku angielskim;
  • Umieszczanie artykułów na serwisach tematycznych z linkiem do Twojej strony;
  • Publikowanie rekomendacji z linkiem na odpowiednich forach.
  1. Ciągła praca nad zawartością i funkcjonalnością serwisu:
  • Pisanie unikalnych artykułów do sekcji blogów na stronie;
  • Pisanie unikalnych tekstów na strony produktowe z ciekawym tytułem;
  • Poprawa funkcjonalności serwisu;
  • Analiza obszaru kliknięć na landing pages.

Funkcje optymalizacji SEO strony anglojęzycznej i niemieckojęzycznej

Najważniejszą rzeczą w optymalizacji strony jest zbieranie słów kluczowych i pisanie tekstów.

  1. Idealnie słowa kluczowe powinny być zbierane przez osobę z dużą znajomością języka angielskiego, a słowa kluczowe powinny być rozwiązane przez zwykłego specjalistę SEO.
  2. Pisanie tekstów. Bardzo ważne jest, aby były napisane przez native speakera języka angielskiego, jak w każdym kraju anglojęzycznym, jeśli ma swoje subtelności i dialekty.

Zaufaj pisaniu anglojęzycznych i niemieckojęzycznych tekstów SEO profesjonalnemu tłumaczowi lub naszej firmie SEO, piszemy wysokiej jakości teksty SEO w języku angielskim i niemieckim.

Logika pisania tekstów w języku angielskim i niemieckim jest taka sama jak w każdym innym języku.

  1. Ponadto, gdy teksty i rdzeń semantyczny oraz struktura są gotowe, można przejść do technicznej części optymalizacji strony anglojęzycznej  i niemieckojęzycznej- przenoszenia treści i wprowadzania ulepszeń w zakresie wewnętrznej optymalizacji witryny.

Funkcje zewnętrznej promocji strony anglojęzycznej

Najłatwiejszym sposobem promowania strony internetowej w języku angielskim jest promocja za pomocą linków do treści.

Nie jest to metoda najtańsza, ale najskuteczniejsza. Możesz uzyskać takie linki na kilka sposobów – pracuj z forami i blogami.

Pierwsza opcja. Linki z forów lub linki z innych źródeł

Musisz znaleźć fora tematyczne w języku angielskim i niemieckim, dokonać rejestracji  i w tematach związanych z Twoją stroną, odpowiedzieć na na forum branżowym wraz z linkiem do Twojej strony. Wartościowy link wzmacnia pozycję Twojej strony www.

Druga opcja. Linki do artykułów na stronach tematycznych

Istota jest bardzo prosta – poszukaj copywritera, który pisze po niemiecku i po angielsku, daj mu zlecenie na napisanie 30 artykułów miesięcznie o objętości 2000 znaków. Copywriter pisze artykuły, a Ty umieszczasz je na zagranicznych stronach.

To znaczy, że otrzymasz 30 unikalnych tekstów na temat ich strony. W tekstach musi ujawnić mocne strony swojej witryny, aby dać przydatne informacje, które sprawią, że użytkownik do naśladowania zewnętrznego linku w artykule do Twojej witryny.

Po napisaniu tych artykułów copywriter, trzeba znaleźć 30 stron w podobnej tematyce, do samodzielnego umieszczenia artykułów. Tzn. umieszczasz tylko 1 artykuł na 1 stronie. Musisz zdobyć jak najwięcej linków z innych stron każdego miesiąca.

Umieść w pierwszym miesiącu 20-30 linków, w drugim 25-35 linków, w trzecim 30-40 linków. W tej kwestii najważniejsza jest stabilność, przyrost linków powinien być co miesiąc – nie zatrzymywać się.