Prowadzenie profilu firmowego na facebooku

Zobacz nasze przykładowe profile:

    • oferty pracy z podziałem na największe miasta
    • praca dla specjalistów i obcokrajowców
    • zlecenia budowlane i remontowe
    • budowa i remonty mieszkań i domów
    • grunty pod inwestycje i działki budowlane

    Jeśli chcesz pozyskiwać klientów z mediów społecznościowych, musisz stworzyć miejsce gdzie będziesz się mógł z nimi komunikować i mówić im o tym co i jak robisz jako firma. 

    Dzięki Facebookowi możesz stworzyć takie miejsce, jest nim STRONA na FACEBOOKU ( czyli Fanpage ).

    FANPAGE – to takie połączenie klasycznej strony internetowej www z funkcjami gazety, kanału telewizyjnego i tablicą ogłoszeniowa.

    Firmy często jeszcze nie dostrzegają w tym narzędziu ogromu możliwości jaki się za nim kryje i nie zawsze wiedzą jak tym tworem skutecznie zarządzać.

    A jest nad czym się zastanawiać i o co dbać. Wiedzą o tym najlepsi, którzy go skutecznie wykorzystują.

    Dobrze prowadzony Fanpage to możliwość utrzymywania stałego kontaktu z osobami, które interesują się twoim profilem działalności i chcą czerpać wiedzę o tym co i jak robisz jako firma.

    To bardzo pożądana możliwość uwiarygadnia swojej firmy w oczach kolejnych osób dołączających do grona twoich fanów.

    Można spojrzeć na to z kilku perspektyw.

    Fanpage dobrze prowadzony, komunikujący wartościowe treści, które są poszukiwane przez określonych klientów, potrafi z czasem zamienić się w swoistego rodzaju „ magnes” do przyciągania wciąż nowych odbiorców.

    Łatwo jest sobie wyobrazić, że zdolny majsterkowicz zaczyna dzielić się swoją wiedzą, na swoim Fanpagu. Posty jakie systematycznie publikuje, dotyczą np. procesu realizacji oraz unikania błędów przy naprawianiu i malowaniu ścian w mieszkaniu.

    Wszyscy poszukujący w tej kwestii porad, stają się niejako z automatu jego widownią, która może bezpośrednio wchodzić z nim w interakcji niemal na żywo, zadawać pytania, oceniać jego wiedzę i wykonaną pracę.

    Facebook zadbał o to by dzięki ich platformie można było stawać się coraz większym autorytetem.

    Publikowane treści na fanpagu mogą być z miejsca łatwo udostępniane, powielane, linkowane do innych miejsc w tym wśród znajomych twoich fanów, co nazywa się ruchem wiralowym.

    A teraz wyobraź sobie, że pokazujesz cały proces swojej dobrze wykonanej pracy ( malowania ) , przedstawiany efekt jest zaskakujący, z czegoś co było ruiną ścian, zrobiłeś piękna nowa jakość, to wzbudziło zainteresowanie twoich fanów, którzy nagradzają cię pozytywnymi opiniami i uznaniem, doceniając twój kunszt i profesjonalne podejście do wykonywania swojej pracy.

    I teraz zaczyna się często dziać magia marketingu sieciowego.

    Wśród komentujących i chwalących Cie osób, kilkoro z nich postanowiło przesłać to co pokazywałeś do swoim znajomym, którzy akurat szukają wykonawcy do pomalowania mieszkania.

    W ciągu chwili ktoś jest w stanie zapoznać się z tym kim jesteś oraz co i jak wykonujesz.

    Jest w stanie szybko przejrzeć to co publikowałeś na swojej stronie ( fanpagu ) od roku i zweryfikować kim jesteś i jakie masz podejście do tego co robisz.

    W tym momencie praktycznie nic nie stoi na przeszkodzie by ktoś stwierdził że chętnie zleci Tobie wykonanie malowania, bo już przecież wstępnie zdołał Cie poznać, tym bardziej że polecił mu Ciebie jego znajomy, który był zachwycony tym co zobaczył.

    Czy już to rozumiesz ? To co opisujemy to bardzo silne emocje, które w efekcie końcowym, jeśli wszystko robione było prawidłowo zamieniają się w świadome zlecenia do realizacji. 

    Jak sam widzisz bez pozyskania zaufania klienta ciężko sprzedać cokolwiek.

    Budowanie zaufania i marki to dziś podstawa dla otrzymywania dobrych zleceń. 

    Tutaj kłania się nastepna  bardzo ważna sprawa a jest nią stworzenie odpowiedniej oferty, która odpowiada na potrzeby Twojego klienta.

    Niezależnie od tego, czy sprzedajesz usługi, czy produkty, jeśli postępujesz tak, by Twoja marka osobista wzbudzała zaufanie i budowała wiarygodność, jesteś na dobrej drodze do szybszego i większego sukcesu.

     

    Jestesmy praktykami w skutecznym tworzeniu i rozwijaniu profili na Facebooku

    i przyciąganiu do nich uwagi potencjalnych klientów. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia daj nam znać na kontakt@reklamujemy24.p

    Skontaktuj się z nami

    +48 666 133 230

    kontakt@reklamujemy24.pl